Inzeráty nemusí být aktuální, pro odkrytí kontaktů se PŘIHLASTE
:-0 Konverzace AJ s rodilou mluvčí Nabízím doučování anglické konverzace přátelským způsobem v Praze: individuální, firemní, či online výuku, intenzivní jazykové kurzy před pobytem v zahraničí, klasické doučování angličtiny pro děti, školáky, studenty aj.
Konverzace AJ s rodilou mluvčí Nabízím doučování anglické konverzace přátelským způsobem v Praze: individuální, firemní, či online výuku, intenzivní jazykové kurzy před pobytem v zahraničí, klasické doučování angličtiny pro děti, školáky, studenty aj.
Ponúkam domácu výuku španielskeho j Som bývala študentka slovensko - španielskej bilingvalnej sekcie a momentálne študujem v Prahe na VŠ s lingvistickým zameraním. Z jazyka mám štátnicu na úrovni C1 a internacionálny certifikát DELE.
Spanelstina Doučování/vyučování španělštiny Španělština - doučování/výuka španělského jazyka v Praze rodily mluvčí. Mluvím také česky. Moderní výuka, konverzace, gramatika, slovní zásoba, velký výběr výukových materiálů. Vyučuji všechny úrovně - od začátečníků až po pokročilé. Individuální přizpůsobení každému
Výuka angličtiny Nabízím individuálni i firemní výuku angličtiny všech stupňů pokročilosti v Brně a blízkém okolí. Jsem držitelem Proficiency certifikátu, který dokládá znalost angličtiny srovnatelnou s rodilým mluvčím. Jsem připraven přizpůsobit se individuálním potřebám každého studenta.
Hledám práci - KIDY BAND Klinecký - hudba pro všechny. 3x keyb. Yamaha, akordeony, zpěv, 2000 W stereoaparát Yamaha.
Bezplatný seminář Pasivní domy 22. 9. 2010 od 9: 00 pořádá společnost Energy Consulting Service v jednacím sále zastupitelstva Plzeňského kraje (Škroupova 18, 306 13 Plzeň) bezplatný seminář pro širokou veřejnost o pasivních domech. Povede jej ing. Roman Šubrt s dalšími dvěma odborníky na tuto problematiku. Občerstvení zdarma